Alla inlägg den 31 augusti 2012

Av Ann-Louise Persson - 31 augusti 2012 21:54

Idag träffade vi Hammel vet i katten hur de stavas elr om de stavas så;) snackade skit besökte en lekplats och en lekpark uppe bland träden:) mkt trevligt! Avsluta kvällen med bowling?? Xxo

Av Ann-Louise Persson - 31 augusti 2012 21:50

Har nyss ätit på tysklands svar på rosgarden supreme i kristianstad med karl, Michael och två till som slog sig ner vid vårt bord.... Karl verkar känna hela denna staden;) Xxo

Av Ann-Louise Persson - 31 augusti 2012 15:27

Igår va vi i hamburg med Ben och Timmy gick rundor i affärer åt fisk och pommes och gick runt den lilla sjön där det va lite marknad fast jag vet inte vad man ska kalla det? då det i princip bara va massa stånd med mat!! De gillar verkligen fastfood här! Sen blev det lite öl hemma hos timmy till sent på natten. Och nu får de va bra, jag har senaste tiden skrivit in mig på tyska kurser men de har aldrig startat:( får ta o skriva in mig igen på alla jag kan hitta för nu måste jag en gång för alla lära mig tyska!! Xxo

Ovido - Quiz & Flashcards