Alla inlägg under oktober 2010

Av Ann-Louise Persson - 7 oktober 2010 16:42

Idag vaknade jag "tidigt"... hehe.. kanske inte värst tidigt kl 09.00 men ändå... för mig är det tidigt just nu i o m a jag inte gör så mkt om dagarna!

Då kom Alba och Manel och vi åkte på marknad:)

Det var en riktigt trevlig tur... och det tackar jag mina vänner för:)

  

  

  

   

   

   


Så... nu har jag färjat mitt hår... hehe... får se hur det blev sen när det torkat...

Skulle så gärna vilja klippa mej.. behöver det som tusan!


Av Ann-Louise Persson - 1 oktober 2010 22:04

 

    

 

Hej hej!

 

Tänkte mest bara skriva lite, i morgon ska jag upp i bergen o jobba.

Vet inte riktigt vad jag ska göra eller vad som kommer hända men det är väl förmodligen i restaurangen på toppen av berget... så nice att klättra/vandra upp där... nix det är jobbigt jag får ont i öronen och det kommer va kallt men,men va gör man inte för lite spänning önskar jag hade en mössa bara då hade mina öron inte gjort ont.. hatar att de är så känsliga så fort det blåser lite så håller huvudet att trilla av, av att det gör så ont om jag inte har mössa!!!

 

Jaja.. idag gjorde jag köttbullar med potatis och brunsås till middag ville få lite sverige känsla, men vad är köttbullar utan den svenska goda lingonsylten?? nä... det fattades verkligen men de va gott med lite riktig mat!

 

Jag saknar alla er där hemma! Ska bli så underbart att komma hem... vi ses snart eller ja inte så snart men snart!

 

Kramar

 

    

 

Ovido - Quiz & Flashcards