Alla inlägg under juli 2012

Av Ann-Louise Persson - 27 juli 2012 20:44

Jag älskade verkligen denna filmen!! Dark night rises får 5 tummar upp av 5 möjliga av mig!!!

Av Ann-Louise Persson - 27 juli 2012 17:30

Sitter o väntar på lite snabbmat innan bion:) Dark night rises!! Känns dumt att sitta inne o kolla film i detta vädret men visste inte om att solen skulle skina när jag bokade:/ Xxo

Av Ann-Louise Persson - 26 juli 2012 19:28

Ska nu njuta av en ritt denna underbara sommarkväll solen skiner:)

Av Ann-Louise Persson - 26 juli 2012 19:05

Efter jobbet skyndade vi oss som fanken in till stan, där blev det en snabb visit till dressman för att inhandla ett par skjorts:) senare mötte vi på Britt och avslutade med en mumsbit på BK det är så underbart just nu men det ändras redan till helgen sen får vi väl inte mer sommar:P xxo

Av Ann-Louise Persson - 26 juli 2012 18:49

Efter jobbet skyndade vi oss som fanken in till stan, där blev det en snabb visit till dressman för att inhandla ett par skjorts:) senare mötte vi på Britt och avslutade med en mumsbit på BK det är så underbart just nu men det ändras redan till helgen sen får vi väl inte mer sommar:P xxo

Av Ann-Louise Persson - 25 juli 2012 19:50

Hade hellre spenderat denna dag på stranden men jag har nästan bara varit inne:P först jobba så svetten rinner sen vidare till gymet för att svettas ännu mer!!!!! Jag vill ha semester!!! Xxo

Av Ann-Louise Persson - 24 juli 2012 09:28

Sitter just nu varje dag och kollar resor men då det har varit kasst väder så är det inte värst billigt:( men nu har ju solen kommit så jag hoppas verkligen att det sker en prisändring nu! Och hur många har sån otur att de har semester vecka 34-o in i september?? Kan ju inte vara så många och skolan börjar ju oxå så SÄNK priserna NU!!

Ovido - Quiz & Flashcards