Alla inlägg under september 2012

Av Ann-Louise Persson - 19 september 2012 09:18

Ibland börjar man att fundera på valen man gjort här i livet. Om man hade gjort lite annorlunda i vissa lägen så hade livet förmodligen sett helt annorlunda ut idag? Något som du gör formar hela ditt liv och ett beslut förändrar allt till något annat! Är det bara jag som ibland tänker tillbaka och känner DÄR tänkte jag fel , tänk om jag bara hade gjort "så" istället!!

Av Ann-Louise Persson - 9 september 2012 21:26

Denna helgen började rätt slött sedan en liten hoppstund med hästen Pigge liten latmask är han allt i ridhuset han tycker nog det är roligare att busa i skogen och vilken tur att jag med gillar det bättre:) sen fortsatte lördagen med monopol och grill/vin kväll hos Elin och Pierre:) därifrån kom vi 3.30 tiden gick snabbt o mycket trevligt:) söndagen kom och då stog vånga skördefest på schemat där införskaffades bröd, jordgubbsylt och bröstgodis. Och det blev även en tjock med bröd:) catta gjorde mig sälle och bjöd på äppelkaka som faktiskt va mkt god. Hälsade på Winny o de andra valparna snabbt för att sen dra hem. Dagen blev helt plötsligt för kort och hann inte med allt jag ville göra idag men så blir det ibland. Ibland är mina dagar totalt blanka ingenting alls att göra och sen kommer allt på en gång:/ Xxo

Av Ann-Louise Persson - 9 september 2012 21:19

Denna helgen började rätt slött sedan en liten hoppstund med hästen Pigge liten latmask är han allt i ridhuset han tycker nog det är roligare att busa i skogen och vilken tur att jag med gillar det bättre:) sen fortsatte lördagen med monopol och grill/vin kväll hos Elin och Pierre:) därifrån kom vi 3.30 tiden gick snabbt o mycket trevligt:) söndagen kom och då stog vånga skördefest på schemat där införskaffades bröd, jordgubbsylt och bröstgodis. Och det blev även en tjock med bröd:) catta gjorde mig sälle och bjöd på äppelkaka som faktiskt va mkt god. Hälsade på Winny o de andra valparna snabbt för att sen dra hem. Dagen blev helt plötsligt för kort och hann inte med allt jag ville göra idag men så blir det ibland. Ibland är mina dagar totalt blanka ingenting alls att göra och sen kommer allt på en gång:/ Xxo

Av Ann-Louise Persson - 6 september 2012 20:45

Trodde att jag lagt upp mina bilder från färjan , men icke;) tyckte det blev rätt så mysiga bilder. Har en förkärlek för solnedgångar... Det är väldigt vackert dock brukar jag missa dom:( xxo

Av Ann-Louise Persson - 5 september 2012 22:07

Jaha... Då jag har stora problem med mig själv på vintern på grund av för lite ljus och sol, funderade jag på att vi skulle åka iväg för att möta upp solen i Januari-Februari då det är som värst iaf för mig. Karl vill då hemskt gärna till egypten jag nöjer mig hellre med kanarieöarna då jag aldrig tänker sätta min fot i thailand. Jag tycker dock inte det är så jädra lockande att åka till egypten heller ,då jag BARA hört negativt av de som varit där och inte är så sugen att se folk med vapen övetallt:P och konstiga människor. Är det någon som kan säga mig något positivt om egypten?? Så gör det?! För när man väl kollar så är egypten billigast och du får bäst hotell för pengarna:(( vilket jag skiter i men min partner vill ju så gärna dit. Ska jag va ärlig så är jag faktiskt lite rädd för de dära landet , dock är ju en önskan att för en gång i livet få se pyramiderna..... Varför byggdes de just där?? Xxo

Av Ann-Louise Persson - 4 september 2012 23:39

Brad Paisly kommer till Sverige och jag jobbar hela den helgen:( låt mig gå ner på knä och fälla en tår hur mkt otur får man ha:(( min countryGud!! Han och Alan Jackson slår ingen på nävarna! Och jag Jobbar fan ta mej alltid just de helger då det faktiskt inträffar något! Xxo

Av Ann-Louise Persson - 4 september 2012 00:30

Tyskland har något som inte vi har!! Och jag glömde köpa med mig det hem!!! (fast o andra sidan bra då jag ska ge fan i godiset nu ett tag)

Ovido - Quiz & Flashcards