Alla inlägg under oktober 2011

Av Ann-Louise Persson - 30 oktober 2011 16:29

Ja vart ska man börja...   hösten kom löven föll tiden ställs tillbaka det blir mörkt!


Vad leder detta till? Jo nu minns jag verkligen varför jag så gärna ville flytta till Spanien!

Trött är bara förnamnet, jag blickar ut mot min bil tittar en stund o tänker på mina vänner, om jag sätter mig i bilen så tar det mellan 10-40 minuter att ta sig till mina vänner runt om i krokarna.


Men jag orkar inte ens tänka längre än så.... jag orkar inte ens sätta mig i bilen o köra en stund för att sedan veta att jag kommer ha en jätte trevlig stund med någon av mina underbara vänner men jag orkar inte.




I fredags var jag på Ladies Night WOW jag orkade med 1,5 timme i offentlighetens myller.... men jag hade trevligt o showen va helt underbar! Jag är glad att jag beställde de biljetterna för en månad sen för hade det varit förra veckan hade jag förmodligen inte beställt dom och därmed inte gått.

Igår ja det va lördag ledig dessutom så tänkte åka runt lite o fixa lite då det nu är min o min älsklings 2 års dag så ville vi göra nått. Vi åkte till Eko .... ja... hmmm efter 20 meter in i butiken va jag redan trött orkade inte kolla orkade inte tänka vi gick igenom butiken när jag tog mig en minut på julmarknaden fick jag bort tröttheten för 1 minut stog där o tänkte på allt glitter alla röda kulor o tomtar va mysigt:)

Sen gick vi ut åt en korv satte oss i bilen o drog till maxi för att handla maten för vår goda tre rätters middag som vi skulle göra ihop, så trött så trött ..... försökte skynda oss igenom affären väl ute var jag så trött så jag satte mig bara bilen o somnade till påvägen hem.

Väl hemma gjorde vi vår underbara romantiska middag sååååå gott va det.

Efter middagen la jag mig under en filt i soffan och bara tittade ut i luften orkade inget annat Karls´s kompis kom o de spelade Xbox och jag ja jag gick väl o la mig vid 22.00 sov havla söndagen känns det som vilket aldrig händer! hatar att sova för länge men vad gör man när man inget annat orkar.


Nu sitter jag här söndagen är snart över är lika trött som vanligt och i morgon är det jobb då väntar ännu en vecka med inte mer än jobb i tankarna... jag tar frukost och lunch ensam varför det när jag inte behöver undrar ni?

jo för att snabbt äta o sen sova resten av rasten både på frukosten och lunchen!


Detta ÄR inte roligt.....och jag vet att vänner blir besvikna när man inte orkar ta bilen o köra över för en fika eller så men TRO mig hade jag orkat just nu så hade jag gjort det!!


Att den 18 november närmar sig gör det inte bättre inte lättare detta gör mig ju även ledsen  Ledsen och trött ingen bra kombination! Mitt liv hade varit så mkt annorlunda om min syster levt det vet jag! Jag avundas er alla som kan hålla om era syskon och krama dom för det kommer jag aldrig någonsin i mitt hela liv få göra igen och jag minns knappt hur det kändes! Krama era syskon ofta.... jag gjorde det inte tillräckligt ofta o det kommer jag för alltid få ångra! Men jag har ännu bilden av henne inom mej o den hoppas jag aldrig att jag glömmer! Marie-Louise JAG ÄLSKAR DIG!


Jag försöker nu äta så nyttigt jag kan ta mina vitaminer o uppiggande rosenroter o grejjer.... jag hoppas bara att det kommer börja fungera snart....


kärlek till er alla  



Ovido - Quiz & Flashcards