Direktlänk till inlägg 7 juni 2014

Sista minuten!!

Av Ann-Louise Persson - 7 juni 2014 23:00

Ojoj! Har aldrig någonsin packat så här sent inpå resan! Vi åker i morgon o jag har inte ens börjat;) idag fick vi in till Kalmar för att växla pengar och åt en sub.. Gott:) ikväll har vi varit och grillat i goda vänners lag! O nu ska det packas!!! VAD SKA JAG HA MED MIG!!!!

Ps!! Min älskling kan minsann göra två saker samtidigt prata i telefon o tvätta bilen!! Kanske är det en myt ändå att killar inte kan göra två saker samtidigt??;)

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Ann-Louise Persson - 6 februari 2015 19:44

jaha då sitter ni alla hemma o myser eller? Själv har jag avklarar gymet för ikväll och ska faktiskt ta mig ett glas rött o lite nötter i soffan innan läggdags. Jobbehelg väntar:) denna veckan har jag fått göra lite mer saker... Tycker jag ä kul... L...

Av Ann-Louise Persson - 29 januari 2015 06:12

gick till gymet igår med en lite högre tanke om mig själv:) lyckades rätt bra höjde alla vikter utom de förbannade axlarna... De är min svaga punkt men jag jobbar på det! Idag är det torsdag o det ä fikadag på jobbet...(går jätte bra ihop med min t...

Av Ann-Louise Persson - 26 januari 2015 20:09

gick upp vid 8.30 idag, åt frukost o hade en mysig morgon med min älskling:) vid 11 åkte jag mot stallet! Tog på mig alldeles för mkt kläder.. När tempot ökade i ridningen började svetten komma...men crazy va mysig han gick väldigt fint men man ...

Av Ann-Louise Persson - 24 januari 2015 13:35

http://www.fitnessbutiken.se här är ett tips! Att investera i sig själv:) det har jag gjort idag... Att ha sköna snygga träningskläder hjälper iaf mig att bli mer pepp! Så jag har investerat i min hälsa idag kan man säga... Vågade mig på lite färglat...

Av Ann-Louise Persson - 23 januari 2015 06:24


Tjena! Det är fredag idag! Ingen skillnad i o m att jag jobbar helg men iaf fredag är fredag:) känns som en bra träningsvecka gick ut hårt med ett grymt pass i måndags och idag blir det sista gymdagen denna veckan... Gymet är ej öppet efter jobbet p...

Ovido - Quiz & Flashcards