Alla inlägg den 29 juni 2014

Av Ann-Louise Persson - 29 juni 2014 21:58

Då är första delen av mitt sommarlov slut! Vad har jag hunnit med? Jag har såklart fullbordat flytten till Nybro och lämnat mitt hus i köpinge bakom mej.

Sen åkte vi till Cypern jag o min älskling. Larnaca 1 vecka:) helt underbart ställe vi hittade på mkt vi åkte jetski, körde fyrhjulings safari åkte och snorklade levde gott och njöt av livet!

Sen kom vi hem packade om och åkte över till Öland för att fira midsommar med härliga människor! Underbar midsommar på saxsnäs camping!

Sen blev det fika och bakning på schemat:)

Och ja sen kom det sista besöker hos tandläkaren usch över 10.000 kr fattigare fattar inte hur de kan vara så dyrt men ja så är det! Åkte därmed ner en snabbis till Skåne och spenderade natten i vånga hos mina föräldrar!

Sen kom en vecka full med ridning jakten på en häst att hjälpa till att sköta om började! Ett år sedan jag red det kändes i sittbenen!! Många hästar va lätta att sålla bort då antingen avståndet va för långt eller vi helt enkelt inte passade för varann men till sist stod det mellan två härliga individer på sina sätt! O tillslut tog jag beslutet för ståtliga Big Crazy Horse och efter idag vet jag verkligen att jag valde rätt!! Underbart!

Nu går jag därmed och knyter mig och första jobbdagen väntat mig kl 07.00 i morgon! En veckas jobb sen fortsätter sommarlov del 2 Xxo

Ovido - Quiz & Flashcards