Alla inlägg under april 2013

Av Ann-Louise Persson - 9 april 2013 14:45

Jag gick länge runt i en dimma med en hel del förnekelse... En förhoppning om att kämpar man bara så blir det bättre. Men det jag inte såg men alla andra såg va ju att jag stog ju och kämpade ensam... Och så ska det inte vara... Man blir så lätt "hemmablind" och slutar då att lyssna på andra tyvärr. Men beslutet jag tog den där vinterdagen va ett av de bästa besluten jag gjort! För nu är jag en helt otroligt lycklig människa... Jag kunde aldrig någonsin kunna tro att jag kunde bli så lycklig som jag är just nu! Att en person från så länge tillbaka skulle kunna träda in i mitt liv igen , o verkligen skulle komma att betyda så otroligt mycket för mig som denna underbara man gör! Varje dag när jag vaknar så har jag små fjärilar i magen av lycka! Jag känner saknad.... RIKTIG saknad!! Har jag aldrig gjort trodde jag va en person som trivdes ensam! Men icke... Vill inget hellre än att gosa in mig i hans famn.... O när jag inte kan det så saknar jag dig Kristoffer Magnusson SÅÅÅÅ in i bomben!!!!!! Xxo

Av Ann-Louise Persson - 5 april 2013 08:45

Ibland vaknar jag upp på morgonen och saknaden är så förbannat stor! Det blir 16 år sen nu.. Kan du förstå det? Nej.... Dessa dagar är det som om vi förlorade henne igår! Och såhär kommer det nog alltid vara att dessa dagarna kommer....har iaf äntligen med lite hjälp kommit på en minnes tatuering.... Har sagt att OM jag någon gång skulle göra en tatuering så ska det betyda något och kunna sitta där livet ut... Nu ska jag bara få till en design på det... Har tanken men inte utförandet... På detta sättet kan jag bära med mig henne till livet tar slut och vi ses igen! Med all min kärlek Marie-Louise <3

Av Ann-Louise Persson - 4 april 2013 06:32

Åhhhh va skönt att vakna upp till sista arbetsdagen denna veckan! Jag är totalt slut i huvudet. Att ha både mina egna arbetsuppgifter + någon annans börjar sätta sina spår. Man vill göra ett sjuhelvetes bra jobb men man kanske ska sätta foten på bromsen och inse sina gränser... Hade varit skönt att slå av tankeverksamheten totalt.. Men det är inte så lätt. Tycker ju om mina grisar och vill deras bästa... De ska vifta på knorren och va glada:) så upp o hoppa ligg inte o dra dig ,tjofräs! Xxo

Ovido - Quiz & Flashcards