Alla inlägg under februari 2015

Av Ann-Louise Persson - 6 februari 2015 19:44

jaha då sitter ni alla hemma o myser eller? Själv har jag avklarar gymet för ikväll och ska faktiskt ta mig ett glas rött o lite nötter i soffan innan läggdags. Jobbehelg väntar:) denna veckan har jag fått göra lite mer saker... Tycker jag ä kul... Lite mer ansvar än jag har tar jag gärna!

Vintern är ett jäkla skit min lilla hy gillar det inte alls:( o nu har jag fått en torr fläck under ögat vilket gör att i princip alla har frågat mig om jag fått en blåtira idag! Stackars min älskling kan ju snart pekas ut som skyldig om smörjan inte hjälper!! Inte kul när det sätter sig i ansiktet :( är väl för att man använt lite smink så torkar det ut extra! Så inget smink för mig förrän de ä borta!

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards