Alla inlägg under januari 2013

Av Ann-Louise Persson - 31 januari 2013 10:26

Igår satte jag mig ner för att sätta in mina Cypern bilder i sitt fina album! Efter detta så kollade jag i mina gamla resealbum litegrann.... och det skulle jag ju inte ha gjort!! Idag vaknar jag upp med en enorm känsla av att jag börjar bli gammal! Där fanns bilder av mig med ett stort leende och fin mjuk babyhud:( Fan känns som att jag nu inte är något annat än en väldigt grå, gammal borttappad människa! Vart fan tog livet vägen?? Aja jag kan iaf börja ta hand om mig själv ännu bättre:) idag börjar jag med en stadig frukost med gröt , fullkornsmacka , päron , multivitamin och ett stort glas vatten! OCH godis är bara för helger och bio... inget annat ...detta måste jag verkligen ta tag i!! Tänkte mig en dag på stan idag men HALLÅ fan va det blåser!!! Lägger till en bild här av min ungdom! XXO

 


Av Ann-Louise Persson - 9 januari 2013 09:10

Igår när jag va på gymet lite tidigare än tänkt, då jag egentligen åker dit väldigt sent för att få ha de lugnt o skönt så va de OMG!!! som vanligt i januari-februari in en liten bit i mars så är folk maniska alla människor gör de dumma valet att sätta träning som nyårslöfte och så går de ut alldeles för hårt och tröttnar efter någon månad bara SÅ jädra dumt alltså!! Kan sätta mycket på att bara 1 av 10 av dom kommer bli kvar!! Meeeen o andra sidan är de en lugn och skön vår på gymet att se framemot;) Xxo

Av Ann-Louise Persson - 8 januari 2013 09:09

Håller just nu på för fullt med att övertala mina föräldrar om att åka på utlandssemester!! Tänkte på flygresan.... Då de är lite skeptiska mot flyplan så kanske jag skulle köra en Stig Helmer med dom "jag kan flyga jag är inte rädd" elr vad han söger;) iaf!! Har tänkt att ta dom till Mallorca då det är nära men ändå en underbar ö och uppleva!! Så jag hoppas hoppas hoppas på detta!!!! Fan va kul om det blir:)) Xxo

Ovido - Quiz & Flashcards