Direktlänk till inlägg 1 januari 2015

Orden som startar 2015

Av Ann-Louise Persson - 1 januari 2015 10:25

2014 bjöd på det mesta hårt arbete och stress gjorde att starten på året inte va allt för bra. Fick diagnosen utbränd av min läkare men kunde med min envishet jobba på ändå! Det blev en vår och med våren kom en flytt till Nybro och samboskap med min stora kärlek som firades med en underbar resa till Cypern. Jag följde det med ett "sommarlov" som inte riktigt blev som jag tänkte men vad brukar bli det dr. Största anledningen va att kunna vila upp mig och vara frisk och stark inför mitt nya jobb! Sommaren kom med många skratt glädje kärlek vänskap o även en hästkompis:) sen kom hösten, det började nu att krypa på mig att jag flyttat och bor nu inte längre nära vänner och familj. Med det började det väl bli lite deppigt. Har försökt åka ner så ofta man kan o träffa familjen och även försöka hinna med någon vän varje gång. Men man hinner inte med allt på en liten helg på 2 dagar, så känner man sig lite dålig som inte hinner med att träffa alla vänner när man är i Skåne. Men då kom den lilla frågan i mitt huvud, i en vänskap är man fler än en varför är det ingen som bryr sig om att ta sig upp till mig likagärna... Ligger ansvaret om att bevara en vänskap bara på mig eller vilka är ens riktiga vänner vilka är det egentligen som bryr sig? Ensamheten smyger sig på och jag vet att jag även har nyfunna vänner i min närhet som jag kan gå till... Men vad är det som gör mig så förbaskat sluten? Att öppna mig för människor har blivit så svårt... Jag går in i mitt skal o öppnar det inte gärna... Och att spräcka det tar sin tid! Det finns nog många anledningar till att det blivit så för en gång i tiden va jag öppen som en bok.... Men... Det va länge sen... Jag börjar det nya året en aning deppig o trött men det kan ju bara bli bättre! Att fånga leendet att ta tag i saker o ting att blicka framåt se all kärlek o följa med den! Jag har iaf väldens underbaraste pojkvän som står där vid min sida och som jag älskar så oerhört högt vad vore jag utan dig? Och jag har en familj som finns där om så väldigt många mil bort. Jag har vänner som bryr sig om mig som jag bryr mig om dom... De blir färre men de riktiga består som man brukar säga! Gott nytt år alla!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Ann-Louise Persson - 6 februari 2015 19:44

jaha då sitter ni alla hemma o myser eller? Själv har jag avklarar gymet för ikväll och ska faktiskt ta mig ett glas rött o lite nötter i soffan innan läggdags. Jobbehelg väntar:) denna veckan har jag fått göra lite mer saker... Tycker jag ä kul... L...

Av Ann-Louise Persson - 29 januari 2015 06:12

gick till gymet igår med en lite högre tanke om mig själv:) lyckades rätt bra höjde alla vikter utom de förbannade axlarna... De är min svaga punkt men jag jobbar på det! Idag är det torsdag o det ä fikadag på jobbet...(går jätte bra ihop med min t...

Av Ann-Louise Persson - 26 januari 2015 20:09

gick upp vid 8.30 idag, åt frukost o hade en mysig morgon med min älskling:) vid 11 åkte jag mot stallet! Tog på mig alldeles för mkt kläder.. När tempot ökade i ridningen började svetten komma...men crazy va mysig han gick väldigt fint men man ...

Av Ann-Louise Persson - 24 januari 2015 13:35

http://www.fitnessbutiken.se här är ett tips! Att investera i sig själv:) det har jag gjort idag... Att ha sköna snygga träningskläder hjälper iaf mig att bli mer pepp! Så jag har investerat i min hälsa idag kan man säga... Vågade mig på lite färglat...

Av Ann-Louise Persson - 23 januari 2015 06:24


Tjena! Det är fredag idag! Ingen skillnad i o m att jag jobbar helg men iaf fredag är fredag:) känns som en bra träningsvecka gick ut hårt med ett grymt pass i måndags och idag blir det sista gymdagen denna veckan... Gymet är ej öppet efter jobbet p...

Ovido - Quiz & Flashcards