Alla inlägg den 24 januari 2015

Av Ann-Louise Persson - 24 januari 2015 13:35

http://www.fitnessbutiken.se här är ett tips! Att investera i sig själv:) det har jag gjort idag... Att ha sköna snygga träningskläder hjälper iaf mig att bli mer pepp! Så jag har investerat i min hälsa idag kan man säga... Vågade mig på lite färglatt o crazy kan väl säga att jag lär synas :P

Det kan vara jäkligt svårt att komma igång med träningen.. För mig har det varit långsamt framåt sedan jag flyttade! Men nu efter att ha skrivit in mig på gymet för någon månad sen o nu känner mig lite starkare igen har jag hittat gnistan!

Nu är det bara att hålla gnistan vid liv:) ett bra citat jag hörde är - ursäkter att hoppa över träningen är början till fetma!
Ligger något i det måste jag säga! Så investera i lite Goa träningskläder och bestäm dig!! Man får inte den "där" kroppen av soffan o pizza! Man måste JOBBA för den! Jag tog beslutet gör du? Xxo

Ovido - Quiz & Flashcards