Alla inlägg den 26 januari 2015

Av Ann-Louise Persson - 26 januari 2015 20:09

gick upp vid 8.30 idag, åt frukost o hade en mysig morgon med min älskling:) vid 11 åkte jag mot stallet!

Tog på mig alldeles för mkt kläder.. När tempot ökade i ridningen började svetten komma...men crazy va mysig han gick väldigt fint men man får minsann jobba för det! Sen va det hem äta middag:)

Blev fisk med bulgur, wokade grönsaker o spenat mkt gott:) gick en sväng med snö glada Wilma.. Helt galen;) sen blev det en liten vilostund innan cirkelpass på gymet!

Jag gjorde mitt bästa men träningsvärken gjorde sig påmind... För några veckor sen baaaad jag om träningsvärk! Att träningen inte kändes... Men nu efter att ha haft träningsvärk konstant i två veckor börjar det bli jobbigt... Va jobbigt tom i galoppen idag! Men va fan jag kämpar på ändå :D ha en trevlig kväll!! Xxo

Ovido - Quiz & Flashcards