Direktlänk till inlägg 5 januari 2015

Dagens lilla ord:)

Av Ann-Louise Persson - 5 januari 2015 09:46

Mycket jobb just nu men helgen bjöd ändå på possitiv energi från härliga människor! Tog på oss mysbyxor och åkte till Robban o Eva i lördags kväll satt bara och snackade o kollade lite på tv... Inget avancerat men det är nästan det som förgyller mest när man lixom bara kan vara! Söndagen bjöd på en halvdag hemma hos Carola o Henke först en lång promenad i solen sen bjöds det på lite mat o fika.... Oxå så fruktansvärt avslappnat o så trevlig stämning... O en film fick avsluta söndagskvällen..Som sagt det ska inte mkt till för att få lite guldkant på vardagen... Puss o kram på er!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Ann-Louise Persson - 6 februari 2015 19:44

jaha då sitter ni alla hemma o myser eller? Själv har jag avklarar gymet för ikväll och ska faktiskt ta mig ett glas rött o lite nötter i soffan innan läggdags. Jobbehelg väntar:) denna veckan har jag fått göra lite mer saker... Tycker jag ä kul... L...

Av Ann-Louise Persson - 29 januari 2015 06:12

gick till gymet igår med en lite högre tanke om mig själv:) lyckades rätt bra höjde alla vikter utom de förbannade axlarna... De är min svaga punkt men jag jobbar på det! Idag är det torsdag o det ä fikadag på jobbet...(går jätte bra ihop med min t...

Av Ann-Louise Persson - 26 januari 2015 20:09

gick upp vid 8.30 idag, åt frukost o hade en mysig morgon med min älskling:) vid 11 åkte jag mot stallet! Tog på mig alldeles för mkt kläder.. När tempot ökade i ridningen började svetten komma...men crazy va mysig han gick väldigt fint men man ...

Av Ann-Louise Persson - 24 januari 2015 13:35

http://www.fitnessbutiken.se här är ett tips! Att investera i sig själv:) det har jag gjort idag... Att ha sköna snygga träningskläder hjälper iaf mig att bli mer pepp! Så jag har investerat i min hälsa idag kan man säga... Vågade mig på lite färglat...

Av Ann-Louise Persson - 23 januari 2015 06:24


Tjena! Det är fredag idag! Ingen skillnad i o m att jag jobbar helg men iaf fredag är fredag:) känns som en bra träningsvecka gick ut hårt med ett grymt pass i måndags och idag blir det sista gymdagen denna veckan... Gymet är ej öppet efter jobbet p...

Ovido - Quiz & Flashcards