Alla inlägg under mars 2012

Av Ann-Louise Persson - 3 mars 2012 12:08

Ja om man läser denna blogg hade man kunnat döpa om den till Deppbloggen haha!!


Nej men nu är det slut på att skriva deppiga saker...

(fast jag är sjuk så där kom lite depp)


Våren är här äntligen , med våren kommer solen... och med hjälp av solen kommer glädjen!

Jag har, om allt går som det ska (man vet ju aldrig vad som hinner hända i livet )

 En resa att se framemot som bokades för en månad sedan, till SPP alltså tillbaka till där vi skulle ha jobbat i ett år men bla bla bla allt sket sig!!

Känns lite närvöst faktiskt , men denna gången kommer vi som enbart två glada turister och det känns bra man vet ju att man snart ska hem igen haha!

Så har en liten klump i magen men hoppas att vi ska ha jätte skoj i 10 dagar 

Vi åker ju framförallt för att hälsa på Jonny! Att det sen är över 20+ och underbart klimat där just han bor är ju bara ett enormt ++++++ 


Har blivit fast i Big Brother oooooja...! Vilka dumma människor de har stängt in detta året!

Men det händer saker hela tiden de är på varann och bråkar och har sig hela tiden vilket är väldigt roligt att se på!

Den jag stör mig så pass mycket på så jag tycker ska lämna är ABSOLUT  Sipan!! oja ut med han... han är ju störd på ett elakt sett! Inte okej!


  


Med denna bilden säger jag SKÅL och önskar er en fin lördag!!

Ovido - Quiz & Flashcards