Alla inlägg under februari 2013

Av Ann-Louise Persson - 6 februari 2013 06:39

Igår rymde min vovve!!! Dock hade detta kunnat lösas redan efter typ 15 min då Winni hade gått hem till en grannes trappa längre bort, men när jag gick bort där ja då hade winni sprungit vidare för att de inte tagit hand om henne , fan va arg jag blev!! Vi bor inte i ett jävla grekaland där hundar normalt springer lösa! Nej vi bor i sverige där vi tar hand om våra hundar där vi faktiskt tar hand om en bortsprungen hund jävla pucko!!! SÅ iaf letandet gick vidare till råge på allt så har även Winni ont i sitt ben så inte alls bra att rymma då!! 2,5 timmar senare när mitt hjärta satt utanför kroppen det var mörkt jätte kallt och jag stog i mörkret o kallade ja då kom min älskade lilla vän springande hoppande och överlycklig att ha funnit mig!!! Jag hoppade kanske inte ;) men jag var minst lika lycklig!!! Xxo

Av Ann-Louise Persson - 3 februari 2013 08:33

Varför ska solen envisas med att stråla när jag är instängd på jobbet!! När jag är ledig ja då ser man inte röken av den:/ blä!! Längtan efter våren är nog stor hos många just nu! Inte minst hos mig.... Snön försvinner men dagen efter när man vaknar ja då är skiten tillbaka igen! En typisk svenne vinter! Slänger i mig min färg-glada frukost för idag vill jag inte vara här till kvällen för idag är det SH'bam träning:) Xxo

Ovido - Quiz & Flashcards