Alla inlägg den 15 augusti 2012

Av Ann-Louise Persson - 15 augusti 2012 12:13

Hämtade hem Karl från flyget igår , han tröttnade på J och ville hem tidigare från Spanien. Behöver ju inte gå in på mer detaljer där:/ men jag är i iaf super glad:) att jag hinner gosa med min stora kärlek innan jag reser iväg till Cypern? med catta. Så 1,5 arbetdag till innan vi ska soooola o baaaaada:) ångrar mig just nu duktigt mycket att jag inte tog semesterdag i morgon torsdag!!! Då hade jag bara haft 4 timmar jobb till? men man kan alltid vara efterklok! Känns som jag har 1000 saker jag måste hinna med innan jag åker. Hade velat träna oxå men jag får väl prioritera? fint väder idag så ta och njut mina vänner Xxo

Av Ann-Louise Persson - 15 augusti 2012 12:12

Hämtade hem Karl från flyget igår , han tröttnade på J och ville hem tidigare från Spanien. Behöver ju inte gå in på mer detaljer där:/ men jag är i iaf super glad:) att jag hinner gosa med min stora kärlek innan jag reser iväg till Cypern? med catta. Så 1,5 arbetdag till innan vi ska soooola o baaaaada:) ångrar mig just nu duktigt mycket att jag inte tog semesterdag i morgon torsdag!!! Då hade jag bara haft 4 timmar jobb till? men man kan alltid vara efterklok! Känns som jag har 1000 saker jag måste hinna med innan jag åker. Hade velat träna oxå men jag får väl prioritera? fint väder idag så ta och njut mina vänner Xxo

Ovido - Quiz & Flashcards