Alla inlägg den 2 augusti 2012

Av Ann-Louise Persson - 2 augusti 2012 22:32

Åkte till Therese igår för att ge barnen deras presenter, de uppskattades mkt o de gör en väldigt glad när man lyckas:) sen åt vi middag pratade en massa o sen sov jag över och vaknade med två små barn mellan mig o tess :) de ville oxå ha lite sällskap på morgonen! Sen blev de frukost solsken lunch prat skratt och hemfärd. Bokade oxå min och Cattas resa till cypern yippie!!!!!!! Snart får jag med riktig semester, den som väntar på något gott;) min gos som är på semester ringde oxå han hade solsting och bränt sig i solen:/ men när man inte smörjer in sig och bara steker så hade nog inte utgången kunnat bli annorlunda:/ saknar honom såklart men jag hoppas han har skoj!! Så nu är de läggdags!! Xxo

Ovido - Quiz & Flashcards