Alla inlägg den 30 juni 2010

Av Ann-Louise Persson - 30 juni 2010 22:43

Ja då ska man snart ner till Spanien igen    den 12 och    hem den 19 juli.

Sen blir det stressigt ska hinna fira min 25 årsdag ha ett hejdå party och Flytta på hmm ca 3 veckor... hade ju inte varit fel om jag hade börjat nu ju.

Får införskaffa lite flyttlådor, har inte bestämt mig ännu om jag ska behålla några möbler. Ett pppvärmt förråd är alldeles för dyrt att hyra och ingen annan jag känner har plats i detta fallet känns det som att sälja är bäst för visst man kan in med det i ett garage men hur skoj är det om man kommer hem efter ett år och sina saker för ca 7000 är fuktskadade??


Allt känns så spännande det ska verkligen bli jätte roligt detta att äntligen få uppleva lite här i livet när man har varit instängd i ett stall i 5 år  


Jag säger tack för ikväll!



Ovido - Quiz & Flashcards