Alla inlägg den 13 juni 2010

Av Ann-Louise Persson - 13 juni 2010 21:56

Va inne på Ryanair idag för att kolla flygpriserna nu när jag ska åka för att hälsa på i juli, såg då att det bara va 2 platser kvar till det speciella priset så jag bokade iaf ditresan nu för annars vet man ju inte vad priset blir.

Och tur hade jag för nu gick jag in igen och nu va priset 500 spänn dyrare... så puh säger jag....

 

Så nu är det bara hemresan jag behöver boka senare... hihi kanske inte finns någon biljett hem...hihi

 

Så ikväll är det Tyskland - Australien i VM... och tysklan leder stort gissa om någon sitter på en bar i spanien nu och är överlycklig:) mmm Fick ett sms innan från min älskling att ja det gör han :)

 

   en liten bild från spanien .... behöver jag säga att det är där jag skulle vilja vara just nu?

 

 

Ovido - Quiz & Flashcards