Alla inlägg den 12 maj 2014

Av Ann-Louise Persson - 12 maj 2014 06:56

Man tror man är i så god tid med allt! Jag började rensa bland mina saker för många månader sen, vilken jäkla tur iaf! För nu känns det iaf som jag knappt börjat! Men igår var jag o lämnade saker på loppis, idag ska jag ta mig en sväng till tippen igen har varit där några gånger kan jag säga;) jag har (klapp på axeln) blivit mkt bra på att slänga saker dock får jag hålla min kära mamma ifrån släng lådorna då hon gärna plockar upp sakerna igen ;) idag har jag bara 13 dagar kvar att jobba! Börjar verkligen längta efter att flytta ihop med min underbara pojkvän nu!! Slippa åka dessa 18 milen varje helg. Vakna upp bredvid varann o somna bredvid varann även på en vardag! Jag flyttar ifrån många vänner men det är inte långt egentligen vi kommer ses ,vänskapen är stark! Jag flyttar även till nya vänner och bekantskaper vilket jag är oerhört glad för, att man faktiskt känner sig välkommen:) att nya människor trippar in i mitt liv med öppna famnar ni är underbara! Så , nu tar vi tag i denna måndagen!!! The show most go on!

Ovido - Quiz & Flashcards