Alla inlägg under april 2012

Av Ann-Louise Persson - 14 april 2012 12:04

Wermland Forever!!

 

Japp ny dokusåpa har kommit... och jag älskar dokusåpor kan inte hjälpa det!

Men har jag börjat kolla sen är jag klistrad, frågan är ska jag börja kolla på denn eller inte?

Har denna vecka hört de prata om den på P3 och ja jag vet inte de som är med ska visst "skådespela" väldigt dåligt!

MEN ska man inte bara vara sig själv i en sådan serie?

Det tycker jag inga jävla manus.... bara köra på!

Men ja.... det kanske blir en semester till Värmland denna sommaren???


Jag tror jag ska ge denna serien oxå en chans.... är den kass ja.... då är det ju synd om värmland de behöver ju inte direkt dålig reklam.....

Alla kommer vi väl i håg Hajk:) och Sven Ingvars låt oss ha denna bilden av vämland istället då!


Bjuder på en värmlands sång!


Av Ann-Louise Persson - 14 april 2012 11:37

   Ja det är väl bara att erkänna att egentligen kan inte jag ha en blogg... haha.... skriver ju aldrig:)

Tänkte skriva lite om gammal vänskap!


 

Det var några nätter sedan som jag hade en dröm om en gammal vän som jag ibland saknar väldigt mycket.

I drömmen sågs vi igen och allt va lika roligt som det en gång var.

Men jag vet att vissa personer ändras vissa personer glider ifrån varann det har hänt mig, det finns 3 sådana här personer som jag saknar. Saken är att jag kan aldrig ha en vänskap med dom igen för skillnaden är för stor, den personen som jag var vän med och som jag tyckte så mycket om är helt borta och då snackar vi verkligen om helt borta! Så jag saknar den personen som den va en gång i tiden, jag kan förstå att man ändras med tiden men att ändra personligheten helt och hållet ja det är en helt annan femma.

Jag har gamla vänner exempel är dessa sköna ladys ------->  

Vi har varit vänner länge vi har vuxit upp ändrats i viss grad men aldrig förlorat den vi va när vi blev vänner en gång! Jag känner fortfarande igen dem som de alltid har varit:)

Dessa vänner håller jag av så mycket och kommer att ha med mig livet ut, de andra ja.... jag saknar er som ni en gång var och är inte intresserad av att ta upp vänskapen igen och lära känna varann på nytt. För jag kommer bara bli besviken, så jag saknar hellre den personen ni en gång var!


Okej nog för denna gång! Peace out!  













Ovido - Quiz & Flashcards