Alla inlägg den 24 september 2010

Av Ann-Louise Persson - 24 september 2010 17:21

Halloj!

 

Blir ingen värst spännande läsning idag precis!

Jag vaknade med molnigt väder men solen tittade ändå fram.

Men nu har regnet tagit över och jag kan inte göra så mycket av denna dagen!

 

Så det jag har gjort idag i bilder

1: Åt en smarrig frukost eller inte  

 

  

 

2: Lagade middag som blev biff o pommes, inte speciellt spännande heller  

 

  

 

3: Det för****ade skitvädret som gör min dag dundertrisst!   

 

  

 

Så vad kan pigga upp min dag liiiiiiite jo såklart

 

  

 

Även om egentligen chokladen de har här inte är någon höjdare heller!

Jag vill ha Marabou , Daim , Paradis asken , Center , Plopp!!!! Mums detta är gotte de! De har i o f s Toblerone och Twix! men man tröttnar ju snabbt!

 

Kram  hej för idag   

Ovido - Quiz & Flashcards