Alla inlägg den 20 augusti 2010

Av Ann-Louise Persson - 20 augusti 2010 13:08

  


Hej hej!


Igårkväll när vi hade ätit vår middag kom grabbarna här med ett toppen förslag vi ger oss ut med båten och åker wakebord och ring:) och så blev det!

Vädret var underbart vindarna ljumma... på vägen ut till havet såg jag fiskar som hoppade ca 30 cm ovanför vattnet längs båten jätte häftigt att se då jag inte sett det innan!!!

             

    


När vi kom ut på havet va vågorna rätt höga om vi säger så! Så jag trodde först att vi inte skulle göra det men i med ringen och ja jag gjorde det oxå... helt crazy!! jätte skoj, man flög över vågorna som en liten vante och hur killarna kunde åka wakebord på dessa vågor kan jag inte förstå men de va  duktiga... efter några timmar ute på havet begav vi oss senare hemmåt i mörkret igen då hade vattnet lugnat sig och allt va helt magiskt mysigt!

           


Ovido - Quiz & Flashcards